Asociaţia

ASOCIAŢIA "PĂRINŢI - PROFESORI"                                                        Statutul asociaţiei      

Raport Financiar:  2015  

Stimaţi părinţi şi dragi colegi,

În vremuri grele, de tranziţie, în care uităm de multe ori să privim înaltul azuriu al cerului, în clipe când restristea economică ne marchează profund, Liceul Teoretic de Informatică "Grigore Moisil" caută căi viabile de asigurare a unui viitor cât mai sigur pentru elevii săi.

2% PENTRU DEZVOLTAREA SOCIETATII CIVILE

CERERILE FIE SE DEPUN  INDIVIDUAL, FIE SE TRIMIT PRIN POŞTĂ, CU CONFIRMARE DE PRIMIRE LA :

  • Directia Generala a Finantelor Publice a Judetului IAŞI
  •  Str.Anastasie Panu nr. 26,Iaşi, 700020

Cu ajutorul acestei prevederi cuprinsă în Articolul 90 din legea nr. 571/2003 privind codul fiscal şi OMEF 2371/12.12.2007, orice cetăţan poate decide cum sunt cheltuiţi banii viraţi ca impozit pe venit anual.

În calitatea dvs. de cetăţean al României, PUTEŢI DECIDE cui daţi acest 2% din impozitul anual!

Dacă doriţi să fiţi alături de Liceul Teoretic de Informatică "Grigore Moisil" Iaşi şi să sprijiniţi proiectele neguvernamentale propuse de către Asociaţia Părinţi - Profesori, vă rugăm să completaţi datele de identificare ale liceului în declaraţia de venit global, la Punctul H, conform modelului de mai jos:

MODEL COMPLETARE FIŞA PENTRUL ANUL FISCAL 2019

Asociaţia Părinţi-Profesori a LiceuluiTeoretic de Informatică "Grigore Moisil" Iaşi, LIIS

cod fiscal: 15386962 cont IBAN: RO40 RNCB 0175033577820001 (BCR Iaşi)

Contact: parinti.profesori[at]gmail[.]com

Evenimente

LIIS în presă
15:00, 10-06-2020

LIIS în... citeşte mai mult »

A Trainers Toolkit To Foster STEM Skills Using Microcontroller Applications (ROBOSTEM)
10:35, 28-05-2020

În această perioadă și proiectele europene continuă, au fost multe meeting-uri online și un efort continuu al echipelor de... citeşte mai mult »

Refitting Machine - Arduino expert for the recovery of obsolete machines
10:30, 28-05-2020

Liceul Teoretic de Informatică "Grigore Moisil" Iași își continua menirea de a contribui la elaborarea... citeşte mai mult »